Editor guide voor het beheren van je website

Op deze pagina wordt uitgelegd hoe je jouw website neheert en gebruik maakt van de database (CMS).

Deze guide bestaat uit 3 delen:

  1. Beginnen met Webflow
    Inloggen op je website — en later weer.
  2. Begrijpen van je CMS
    Een overzicht van de CMS's functies.
  3. Creëren en beheren van je content.
    How to create and edit your site's content.

Nog steeds vragen? Stuur me dan gerust een berichtje!

Bedankt! Je bericht is verzonden!
Er is iets verkeerd gegaan bij het verzenden. Probeer het opnieuw.

Beginnen met webflow

Het beheren van jouw mooie website start bij het verkrijgen van toegang tot jouw website. Dit gebeurd door een email die je van mij hebt ontvangen.

De email zag er waarschijnlijk ongeveer zo uit:

The invitation to edit email
Je zou deze mail moeten hebben gekregen om je uit te nodigen voor jouw website.

Wanneer je op die knop klikt, wordt je naar jouw website's CMS gebracht. Deze ziet er uit als jouw nieuwe website, maar nu zou je een grijze balk onderaan je scherm moeten zien waar je kan inloggen.

The login screen for the Editor
Om later in te loggen moet je jouw email en wachtwoord, die je hiervoor hebt ingevoerd, invullen.

Dan, vul de benodigde velden in en maak een account aan en log in.

Once you're logged in, the control panel sits at the bottom of your site
Wanneer je bent ingelogd zie je je website, maar dan met een nieuwe grijze balk onderaan, waar je jouw pagina's en collecties kan beheren.

Nu zou je CMS er uitzien zoals jouw website, alleen is er een toolbar met 2 tabbladen genaamd Pages en Collections, plus een paar iconen. Ik zal dit allemaal even uitleggen.

Voor nu, neem even een moment om deze pagina op te slaan als favoriet om hem later terug te vinden. Ander kan je altijd nog bij jouw website's CMS komen door simpelweg de URL van je site in te typen en dan daarachter /?edit te zetten.

Dus als de URL van jouw website jouwwebsite.nl isSo if your website’s URL is, ga je naar jouwwebsite.nl/?edit om in te loggen en te beginnen met aanpassen.

Wanneer je later terugkomt op je website zie je misschien een klein pencil icoon rechts onderin, waar je op kan klikken om de CMS balk tevoorschijn te halen. Wees gerust dat alleen degene met toegang tot de CMS dit icoon kunnen zien.

Nu je dit weet kunnen we kijken naar de CMS zelf.

Wat is een CMS?

In de wereld van web design, CMS staat voor content management system, en zoals de naam al zegt, het is een systeem om de content van je website te beheren.

CMSs zijn uitgevonden om twee redenen:

  1. Om niet zulke technische mensen te helpen met het onderhouden van hun website
  2. Om iedereen te helpen met het publiceren van nieuwe content met een consistent design

Wat jouw CMS kan doen

Jouw CMCs geeft je de mogelijkheid om zowat alle content op je website te bewerken, inclusief tekst, foto's, knoppen, links, etc.

Het geeft je ook de mogelijkheid om nieuwe pagina's en blog posts aan te maken d.m.v. collecties.

Wat jouw CMS niet kan doen

Als je een nieuwe pagina nodig hebt voor op je website met een opmaak anders dan een van je collecties, neem dan contact met me op!

Begrijpen van je CMS

Nu je een account hebt aangemaakt en je weet hoe je weer moet inloggen, gaan we verder met de interface zelf.

The Editor panel with tabs for pages, Collections, account settings, help content, and a log out button

Laten we beginnen bij de twee tabbladen aan de linkerkant, Pages en Collections. Dit zijn je standaard tabbladen. Je kunt meerdere tabbladen openen, waar je later wel achter zult komen, maar deze twee blijven daar altijd staan.

Pages tabblad

Het tabblad Pages bevat, zoals je waarschijnlijk zelf al kan raden, een lijst met alle pagina's van jouw website. Het is verdeeld in minstens twee secties, maar waarschijnlijk meer:

  1. Static pages: Dit zijn pagina's die ik heb gemaakt buiten je collecties om. Dit zijn meestal de pagina's Home, Over, Producten/Diensten, Contact, etc.
  2. Collection pages: Dit zijn pagina's die gegenereerd worden vanuit je collecties. Dit kan zijn een blog, help center, documentatie en meer. Deze zijn opgesomd met hun collectienaam, zoals bijvoorbeeld: Blog Pages.
The expanded Editor panel

Wat je kan doen in het Pages tabblad

Het Pages tabblad geeft je de mogelijkheid om bepaalde dingen te doen:

  1. Zoeken naar een pagina bij naam: Typ een paginanaam in de zoekbalk om hem te vinden. Let wel op, want dit is een exact-match search en zoekt alleen naar de paginanaam. Je moet dus een woord of woorden die voorkomen in de paginanaam precies intypen.
  2. Naar een pagina toe gaan: Je kan gewoon op de paginanaam klikken en je gaat naar die pagina. Eenmaal daar kan je je content aanpassen.
  3. Beheren van paginasettings: Wanneer je met je muis over een pagina uit de lijst gaat, zie je een knop met “Settings” tevoorschijn komen. Hier kan je paginasettings beheren zoals SEO meta title en description, Open Graph title en description, en Open Graph image.

Beheren paginasettings

Aangezien deze paginasettings zo belangrijk zijn voor vindbaarheid en social media gaan we er even dieper op in. Ik leg uit wat elk van deze settings betekent en hoe je er het meeste uit kan halen.

Page settings in the Editor

SEO Settings

SEO staat voor“search engine optimization.” Het is de kunst van het bouwen en verbeteren van websites om hun kansen te vergroten om te worden gevonden via zoekmachines zoals Google, Bing, etc.

In elke paginasettings, kan je de volgende page-specific SEO settings invullen en aanpassen:

  1. Meta title: De titel van een pagina speelt een hele belangrijke rol in de vindbaarheid en prestatie van de zoekmachines. Beide omdat het a) de zoekmachines vertelt waar de pagina over gaat en b) het is waar de gebruikers op klikken om op je website te komen. Wees er dus zeker van de de titel woorden bevat die mensen gebruiken om jouw bedrijf te omschrijven. Ideaal is een paginatitel van ongeveer 55 tot 60 karakters lang.

    Voorbeeld Als ik een website zou maken over een gazonverzorgingsbedrijf in Veenendaal, dan zou de titel van de hoofdpagina waarschijnlijk “gazonverzorgingsbedrijf Veenendaal” zijn. Dan heb ik waarschijnlijk ook Then I might have other pages like “Gazonverzorgingsbedrijf Amsterdam” en “gazonverzorgingsbedrijf Utrecht” er ook bij zitten.

  2. Meta description: De beschrijving geeft je de mogelijkheid om iets meer details over je pagina te vertellen (ongeveer 150 karakters). Het is belangrijk voor de vindbaarheid, maar lang niet zo belangrijk als de titel.

De Search Result Preview sections laat je zien hoe de content die je hebt ingevuld eruit komt te zien op de Google zoekresultaten pagina. Als iets van je tekst wordt afgekapt in de preview, zou ik je tekst aanpassen, zodat deze wel past.

Open Graph (OG) settings

Open Graph settings lijken er op de SEO settings, behalve dat ze worden gebruikt voor sociale netwerken als Facebook, Twitter, en LinkedIn. Als je een van deze kanalen gebruikt, heb je Open Graph vaak in werking gezien.

In de meeste gevallen kan je gewoon de checkbox aanvinken om dezelfde content te gebruiken als de SEO title en description. Maar voel je vrij om het aan te passen als je dit wil.

Open Graph Geeft je ook de mogelijkheid om een foto toe te voegen de wordt weergegeven samen met je titel en beschrijving.

An Open Graph card, showing image, title, description, and page URL
Een voorbeeld van Open Graph image, title, en description op Facebook. 

Collections tabblad

Het Collections tabblad lijkt erg die het Pages tabblad, maar het laat alleen je collectie content zien— de dingen die ik heb gemaakt met de CMS.

Wanneer je op een collectie klikt, ga je naar een new tabblad met een lijst van alle items in die collectie.

Tab for Collection items
Net als het Pages tabblad, is er een zoekbalk die je kan gebruiken om items bij naam te zoeken.

Om te beginnen met het maken van een nieuw item in deze collectie, klik je op de + new knop en vul je de velden in. Let goed op de hulptekst en de vereiste velden.

Wat je ziet in een individueel collectie item hangt af van de structuur van de collectie waar het item bij hoort. Maar je zal dezelfde elementen telkens terug zien komen: 

  1. Back button: Klik hierop om terug te gaan naar de lijst met items in deze collectie.
  2. View item button: Deze lichtgrijze knop(rechts van de titel van je item) laat de CMS inklappen en laat je het item waar je momenteel in zit zien op je live website. Als je wil, kan je daar de content invullen i.p.v. in dit paneel.
  3. Status: Laat de momentele status van het item waar je inzit zien. De status kan Published, Not Published, en Draft zijn.
  4. Draft: Kies hier voor als je nog niet klaar bent met het maken of bewerken van je item. Alles dat niet is gemarkeerd als een draft wordt gepubliceerd als iemand klikt op de Publish knop!
  5. Changelog: Als je veranderingen maakt in de CMS, houdt het bij hoeveel items en pagina's je hebt aangepast, totdat je klikt op de Publish knop. Je kan klikken op de changelog (links van de Publish knop) om een lijst te zien met items en pagina's die ongepubliceerde veranderingen hebben. Je ziet hier ook wie de veranderingen heeft gemaakt, als je meerdere Editors hebt.
  6. View Site: Kik hierop om je website te bekijken. Je kan hier d.m.v. links naar een andere pagina toe gaan.

De Save en Publish knoppen spreken voor zich lijkt mij. Onthoudt wel dat je 2x moet klikken op Publish om het te bevestigen.

Hoe publiceren werkt in je CMS

Elke keer dat je op Publish klikt in je CMS, wordt je volledige website opnieuw gepubliceerd. Als je weet dat ook andere werken aan de website, zou je misschien even moeten vragen of zij klaar zijn om ook hun veranderingen live te zetten.

Forms tabblad

Jouw CMS zou een Forms tabblad kunnen bevatten. Als dat het geval is, kan je wat basisinformatie bekijken van formulieren die mensen hebben ingevuld, maar het is vooral handig als je de volledige formuliergegevens wilt downloaden. In het gedownloade CSV-bestand (een indeling die werkt met alle belangrijke spreadsheet-apps), kan je alle ingediende informatie bekijken.

The forms tab lists submissions by date

Wat over die iconen?

Naast de Pages en Collections tabbladen zie je drie iconen. Van links naar rechts zijn dit:

Account

Laat informatie over jouw CMS account zien inclusief je email, je foto (als je er eentje hebt geüpload).

Help

Geeft antwoorden op veel voorkomende vragen over het gebruiken van de CMS.

Log out 

Hierdoor log je uit en zie je de website zoals ieder ander het ziet.

Wat is SEO?

SEO staat voor "search engine optimization" en simpel gezegd is iets dat is ontworpen om ervoor te zorgen dat mensen je content kunnen vinden wanneer ze naar content zoeken die ze intypen in Google, Bing of andere zoekmachines.

Jouw CMS laat je de "meta title" en "meta description" aanpassen — twee van de meest belangrijke SEO elementen. Dit kan voor elke pagina en collectie op je website.

Creëren en beheren van je content

Je CMS biedt je twee manieren om content te bewerken die al op je site staat:

  1. Direct op je live webpagina
  2. In je Collection item tabblad

I'll walk you through both (extremely simple) ways to edit, starting with on-page editing.

On-page bewerken

Bewerken op de pagina is vrij intuïtief met je CMS, maar er zijn een paar dingen om te weten.

Tekst bewerken

Editable areas display a pencil icon in the upper right
Als je het pencil icoon in de rechterbovenhoek ziet, kan het element worden bewerkt.

Wanneer je voor het eerst inlogt in je CMS, zie je jouw live website met het CMS-paneel (de grijze balk) ingeklapt onder aan je scherm. 

Als je tekst ziet die je wil aanpassen, ga je er met je muis overheen. Als er een licht grijze lijn omheen komt te staan met een pencil icoon in de rechterbovenhoek, kan je die content aanpassen. Gewoon in de box klikken en begin met typen!

Het bewerken van tekst werkt net als in Microsoft Word of Google Documenten, maar het stylen van je tekst - vetgedrukt, cursief maken, enz. - werkt net iets anders.

Select text to show a toolbar with formatting options
Selecteer gewoon wat tekst om al je opmaakopties tevoorschijn te laten komen.

Om tekst te stylen, moet je het eerst selecteren. Een grijze toolbar komt tevoorschijn met de volgende opties:

Je kan ook de tekst stylen met de volgende toetsencombinaties:

Als je een toetsencombinatie wilt gebruiken, houdt je Command (op Mac) / Control (op Windows) ingedrukt en druk je op de letter (B, I ​​of K) en laat je die daarna los.

Opmerking: soms geeft een tekstveld minder opties dan de hierboven genoemde. Dit is waarschijnlijk bewust gedaan, maar als je meer stijl opties nodig hebt, let me know!

links invoeren

Your CMS allows you to add a variety of link types to achieve various different functionalities. Je CMS geeft je de mogelijkheid om verschillende link types toe te voegen voor verschillende doeleinden.

The toolbar for adding and managing links
Het toevoegen van links heb je gedaan in een paar klikken, maar biedt je een hoop mogelijkheden.

When you go to insert a link, the toolbar defaults to entering a URL to link to, but if you click the link icon on the left, you can select from several other options: Wanneer je een link invoegt, staat er als standaard een mogelijkheid om een URL in te voeren om naar te linken, maar als je op het Chain link icoon aan de linkerkant klikt, kan je uit verschillende andere opties kiezen:

  1. External: linkt een bezoeker aan een andere pagina op het web, vaak op een andere website, maar je kan dit ook gebruiken om naar een andere pagina van jouw eigen site te linken.
  2. Page: linkt een bezoeker naar een andere pagina op je website. Je ziet dan een dropdown lijst met al jouw webpagina's.
  3. Section: linkt een bezoeker aan een sectie van dezelfde pagina waar ze momenteel opzitten. Je ziet dan een dropdown lijst met alle secties.
  4. Email: linkt een bezoeker naar hun standaard email app, zodat ze een email kunnen sturen naar het door jouw opgegeven emailadres.
  5. Tel: Geeft de bezoeker de mogelijkheid om het door jouw opgegeven nummer te bellen. Dit is vooral handig voor de mensen die je website via een mobiele telefoon bezoeken.

Elke link biedt zijn eigen aanpassingsopties. Klik op het tandwiel icoon om te zien wat voor opties er zijn voor je huidige link type.

Meer tekst bewerkingsopties

Sommige tekstgebieden op je website (meestal langere stukken) kunnen extra opties bevatten.

Create a new line to show options for inserting images, video, rich media, and lists
Klik op enter en klik op het + icoon om een foto, video, rich media of een lijst toe te voegen.

Wanneer je op enter drukt om een nieuwe paragraaf te starten, zie je een klein + icoon. klik hierop om een toolbar te openen en de volgende opties te zien.

The image icon
foto

Geeft je de mogelijkheid om een foto te uploaden.

The video icon
Video

Geeft je de mogelijkheid om een video toe te voegen. De video moet geplaatst zijn op een platform zoals Youtube of Vimeo — je kan geen videobestand vanaf je computer uploaden.

The rich media icon
"Rich media"

Geeft je de mogelijkheid om“rich media,” via een link toe te voegen. Er zijn allemaal verschillende soorten objecten die je kan toevoegen, maar hier zijn een paar populairste:

The bulleted list icon
Bulleted list

Geeft je de mogelijkheid om een bulleted list toe te voegen.

The numbered list icon
Numbered list

Geeft je de mogelijkheid om een numbered list toe te voegen.

Alles wat je zojuist hebt gelezen over het bewerken van tekst op de pagina, is ook van toepassing wanneer je je op het Items tabblad van de CMS bevindt.

Knoppen bewerken

To edit a button's text or link, click the gear icon, then the appropriate option
Wil je de tekst of de link bestemming van de knop aanpassen? Ga er gewoon met de muis overheen en klik op het tandwiel icoon.

Je kan ook knoppen bewerken op de website. Ga er gewoon met de muis overheen en klik op het tandwiel icoon. Je ziet dan twee mogelijke opties:

You can also edit buttons in the CMS. Just hover your cursor over the button and look for a gear icon in the upper right. Click the gear icon and you’ll see two options:

  1. Edit link settings Laat je de link van de knop bewerken.
  2. Edit text Laat je de tekst van de knop bewerken.
Button with options for editing links and text

Foto's bewerken

Editable images show the image icon in the upper right
Foto's vervangen werkt hetzelfde als bij de knoppen —gewoon met je muis eroverheen gaan en klik op het icoontje recht bovenin!

Je kan ook foto's op je website veranderen. Gewoon met je muis eroverheen gaan en klik op het icoontje recht bovenin of nog makkelijker. Klik op de foto!

Dit opent je computerbestanden, waar je elke foto kunt selecteren die jij wil.

Let op: Soms worden bepaalde style opties automatisch toegepast als jee een foto upload, dus wees niet verrast als je foto ineens van formaat veranderd, een gekleurde rand krijgt, een schaduw, etc.

Collection items in bulk beheren

Click the "Select" button to bulk manage Collection items
Klik op de Select... knop om deCollection items in bulk te beheren.

Soms wil je verschillende items tegelijk verwijderen, archiveren of publishen. Op die momenten kan je klikken op de Select... knop om de status van meerdere items aan te passen, net zoals in Gmail. Dit is vooral handig, wanneer je meerdere verbonden dingen tegelijk wil publiceren (zoals bijvoorbeeld een reeks artikelen).

Nieuwe content creëren

Je kan je CMS gebruiken om nieuwe content te produceren via een van je collecties. Het is dus super makkelijk om een nieuwe blog post, product of service pagina te maken — alles wat je collectie tot mogelijkheid geeft! 

Creating a new Collection item

Dit hoort erg intuïtief te zijn en de titels en hulp tekst moet het helemaal makkelijk maken. Maar er zijn een paar dingen die het waard zijn om nog even apart te noemen:

Het Name veld

Het Name veld is standaard voor alle collecties en het heeft drie functies:

  1. Het is je items titel op je website
  2. De bron van de URL van je item op het web
  3. De titel van je item in de CMS

Er kunnen echter afzonderlijke velden zijn voor functie 1 en 2.

Foto velden

Overal waar je “Drag & Drop Image Here” ziet staan, is een foto veld. Je kan er een foto in slepen of klikken op “Upload an Image” om het vanuit je computerbestanden te uploaden.

Let wel op dat je foto's groter dan 4MB niet kan uploaden (aangeraden wordt rond de 300KB en niet groter). Als je bestand te groot is kan je Photoshop of een andere online tool zoals TinyPNG of Compressor gebruiken om het bestand kleiner te maken. Hou in je achterhoofd dat hoe groter het bestand is, hoe langer het duurt om te laden. Probeer je foto dus zo klein mogelijk te maken zonder kwaliteitsverlies.

Jij bent ook zelf verantwoordelijk voor het recht of je die foto op je website mag gebruiken.

Referentie velden

Als je velden ziet met een vergrootglas icoon aan de rechterkant, heeft je collectie een Referentie of Multi-referentie veld. Hiermee kan je content van de ene collectie naar de andere importeren, die kan worden gebruikt om dingen zoals categorieën en tags terug te laten komen (algemene blog functies).

Om een referentie veld te gebruiken, klik je gewoon in het veld en klik de juiste referentie aan. Als je niet de juiste referentie ziet voor je nieuwe pagina, zou je misschien een nieuw item in de collectie moeten aanmaken die er wel naar refereert.

Het kan zijn dat ik dit heb uitgelegd in de hulp tekst van je collectie item, maar is dit niet het geval, neem dan even contact met me op!

Optie veld

Het Optie veld werkt ongeveer hetzelfde als die van referentie, maar is niet verbonden met een ander collectie item. Je kan dus gewoon in het veld klikken en de juiste optie selecteren. Als je een nieuwe optie wil hebben, neem dan even contact met me op!

Video veld

Het video veld laat je een video toevoegen. Het werkt door een video vanaf een publieke video host, zoals YouTube of Vimeo, te linken. Je kan dus niet zomaar een video uploaden. Het je een video die je op je website wil hebben, zet deze dan eerst op YouTube of Vimeo. Kopieer en plak daarna de URL van de video in het video veld.

Let op: Het enige dat je dus nodig hebt is de URL van de video.

Switch veld

Het switch veld is een simpel on/off, yes/no pin die functies op je website in- of uitschakelt. Als je niet zeker weet hoe dit op je site werkt, neem dan even contact met me op!

Kleuren veld

Het kleuren veld geeft je de mogelijkheid om een kleur aan je content te geven op een manier die ik van te voren heb vastgesteld. Dit veld geeft je de mogelijkheid om de kleur visueel aan te passen aan de hand van een picker of door de “hex code” in te vullen (Bijvoorbeeld #ffffff)— Een numerieke weergave van de kleur.

The color field

Het gebruik van de kleurenkiezer is in het begin even wennen, maar je zult het snel onder de knie krijgen. De balk links staat voor het volledige spectrum van beschikbare kleuren — klik hier om het kleurstaal in het midden bij te werken naar een reeks tonen in het gebied waarop je hebt geklikt. In het middelste gedeelte kies je de exacte kleur die je wil. De balk rechts staat voor de dekking van de kleur, die bepaalt hoe transparant de kleur is.

Als je veel met kleuren te maken krijgt op je website, zou je misschien de ColorZilla plugin voor Chrome / Firefox moeten downloaden. Hiermee kan je in principe elke kleur op internet kopiëren en vervolgens in de kleurenkiezer plakken.

Werken aan je editing workflow

Als je de enige persoon bent die op jouw website met de CMS werkt, kan je alles veel makkelijker doen, schrijven, bewerken en publiceren, allemaal binnen de CMS.

Maar als je schrijf- en bewerkingsteam groter is dan één, wil je waarschijnlijk een andere tool gebruiken voor het schrijven, delen, bewerken en samenwerken van content.

Waarom? Nou, er zijn twee grote redenen voor:

  1. De meeste schrijfhulpmiddelen bieden meer gedetailleerde samenwerkings- en bewerkingsopties, zoals track wijzigingen en opmerkingen.
  2. Het is altijd goed om back-up kopieën te hebben van alles wat je op jouw website publiceert (voor het geval iemand per ongeluk iets verwijdert).

Aanbevolen schrijf- en bewerkings tools

Hier zijn een paar schrijfhulp tools die een geweldige schrijfervaring bieden, eenvoudige samenwerking met anderen, en goed werken met uw CMS, in de zin dat je de opmaak niet verliest wanneer je de content kopieert en plakt in de CMS.

Ik raad niet het gebruik van Microsoft Word aan.

Handige toets shortcuts

Schrijven gaat een stuk sneller als je je vingers op de toetsen kunt houden. Deze toetsencombinaties helpen je om dat te doen::

Gebruik Command op Macs, enControl op Windows.

Pro tip: schrijf langere content buiten je CMS

Voor korte content, kan je makkelijk op de live website even wat teksten aanpassen wanneer je wil.

Voor langere content waar je nog even goed naar moet kijken, is het vaak beter om dit in een ander progamma (bijvoorbeeld word of Google Documenten) te typen en als je dit hebt gedaan het te kopiëren en te plakken in de CMS wanneer je klaar bent het te publiceren.

Dit maakt samenwerking eenvoudiger en Google Documenten werkt bijzonder goed omdat de opties voor koppen en opmaak rechtstreeks worden overgedragen naar de CMS.

Maar, nadat je je content van Google Documenten in de CMS hebt geplakt, moet je je afbeeldingen verwijderen en opnieuw uploaden om ervoor te zorgen dat ze goed op je website komen.

Je kan foto's downloaden vanuit Google Documenten op de volgende manier:

File > Download as > Web Page

Dubbelklik op het gedownloade ZIP-bestand om het uit te pakken en er verschijnt een map met de naam 'Afbeeldingen'.

Collectie tekst bewerken

Als je content bewerkt die afkomstig is uit een van je CMS-collecties, worden alle andere exemplaren van diezelfde tekst automatisch bijgewerkt op je site.

Bijvoorbeeld, als je de titel van een blog post veranderd, veranderd de titel van deze blog post op elke pagina waar die wordt weergegeven.

URLs bewerken

Om verder te gaan met het bovenstaande voorbeeld, stel dat je de titel van een blog post hebt bewerkt en nu besef je dat je de URL wilt bijwerken zodat deze overeenkomt met de nieuwe titel.

Goed gedacht en het goede nieuws is dat je de URL ook kan aanpassen in de CMS.

Maar, dit verbreekt wel alle links naar de oude URL!

Maak je geen zorgen: ik kan dit oplossen, maar het is het beste om me dit te laten weten voordat je de URL bewerkt.